Tillbaka i Sverige

Åh vad vi har haft det bra i Grekland. Solen, havet, maten. Och så morgonyogan, den var rena drömmen. Tänk om jag har styrkan och orken att gå upp och yoga varje morgon hemma också, jag skulle bli som en ny människa. Min kropp har verkligen tackat mig för den här semestern. Trots alla övermängder av mat och desserter mår kroppen grymt bra och ser fram emot en höst med träning och massa energigivande aktiviteter. Önskar dock jag hade tillgång till pass där jag bor. På hotellet hade de förutom yogan ett härlig vattengympapass och en corepass som var hur bra som helst. Kunde jag så skulle jag absolut gå på pass, så skönt att träna med andra ju. Det blir liksom lättare att ta sig för då. Hur som helst nu är vi hemma igen och jag är redo att ta mig an hösten och alla utmaningar som kommer med den.

Såhär skön är man efter ett corepass vid stranden, feeling strong.
Välmående | bluevillage | |
Upp