Härlig kvällspromenad

Nu har jag varit ute på en härlig kvällspromenad. 55 minuter rask promenad blev det vilket resulterade i 5 aktivitetspoints. Jag tänker inte äta dem. Jag äter inte ens veckobonusen, eller jag försöker iallafall att inte göra det. Känns som jag går upp i vilt bara jag funderar på att ta av min veckobonus. Hur brukar ni göra? Äter ni hela veckobonusen? Nej jag tänker inte äta aktivitetspointsen men jag tänker räkna dem för motivationens skull. Tänk va härligt när nästa vecka börjar att ha tjänat in 5 ap/dag. Det skulle ju blir 35 ap! Heja heja. Reggar ni eran träning och räknar ap? Äter ni den? 
 
Glad och pigg tjej på kvällspromenad.

Hösten är verkligen vacker här i vår by, jag vet att jag är lyckligt lottad som har den här fina naturen in på husknuten.
Träning, Välmående | aktivitetspoints, promenad, pw, träning | |
Upp