Lördagsfrukost

Äntligen helgfrukost! Alltså det är typ det allra bästa jag vet. Näst efter hotellfrukost. Jag kan ligga i sängen på fredagkvällen och längta tills jag vaknar så att jag får äta frukost. Det är inte bara gott, det är ju mysigt också! Och när det är helg, och man är hemma, då har ju iallafall jag tid att lyxa till det lite. Och jag vet inte hur det är med er. Men enligt mig så blir faktiskt maten godare om den är fin! Så det här är min lördagsfrukosten. I skrivande stund har jag redan ätit upp och börjat längta till morgondagens frukt. Det får nog bli grekisk yoghurt med frukost och honung, för jag köpte med mig honung hem från Samos. Vilken är er favoritfrukost?

 Nu ska jag se klart på Nyhetsmorgon och sen kanske ta en promenad i solen. 

 1 ägg, 40g skinka, 1 polarbröd rågkaka, rabarber- och morotsmarmelad, 2 skivor ost, 1/2 apelsin, 1 pressad apelsin och kaffe - 7pp.
Mat, Viktväktarna, Välmående | Viktväktarna, frukost, helg, helgfrukost, kaffe, lördag, äggröra | |
Upp