Härliga dagar på Blue Village

Grekland bjuder på fantastiska förhållanden. Sol, klarblå himmel, svalkande pool och god mat. Vi bor på ett Blue Village-hotell och bjuds på fantastiska möjligheter till fysisk aktivitet. Igår började vi dagen med yoga vid stranden, vattenaerobics strax före lunch och ett corepass på eftermiddagen. Vi klämde dessutom in en vollybollmatch på eftermiddagen. Och efter all rörelse känner man sig ju faktiskt extra förtjänt av att ligga stilla vid poolen en stund eller plocka åt sig i all inclusive-buffén, 

Jag började även den här dagen med yoga nere vid stranden. Dock har jag fått en liten förkylning av att sova i för mycket aircondition så nu ligger jag utslagen på en solstol och slumrar lite. Men förhoppningsvis blir det bättre och jag kan vara med på konditionspasset eller gå en sväng till gymmet i eftermiddag. Snart är det iallafall dags för vattenaerobics igen och jag tror nog att jag ska plaska i då trots lite snörvel. 



Allmänt, Välmående | bluevillage, bluevillage vattenaerobic core träning semester Samos Grekland all-inclusive | |
Upp